ЗУСТРІЧ З ВЕНСАНОМ БІТО: SLEEPING BEAUTIES («СПЛЯЧА КРАСА»)

9 ЛИСТОПАДА О 19.00

У ГАЛЕРЕЇ «РА» у присутності фотографа

(вул. Б. Хмельницького, 32)

Венсан Біто представляє Sleeping Beauties, – дуже гарну серію фоторобіт, яка виставлялася до 30 травня 2009р. в паризькому клубі YONO.

Могли б Ви представитися кількома словами?
Мене звуть Венсан Біто, мені 25 років, я фотограф, працюю в Парижі.
Чи давно Ви займаєтесь фотографією?
Вже 7 років.
Чи пригадуєте Ви якісь кумедні випадки, пов'язані з початком вашої роботи?
Ні, якщо не брати до уваги те, що мої перші фотографії була страшенно погані!
Що Ви любите у фотографії? Що дає Вам задоволення?
Я люблю ці благодатні миті, коли все раптом стає на свої місця, коли на розі вулиці виникає сцена, а світло підказує, що можна знімати. Тоді настає вирішальна мить, яку так любив Картьє-Брессон.
Як Ви відкрили для себе фотографію?
Я зацікавився веб-дизайном та графічним дизайном і тоді купив свій перший фотоапарат, у 2002 році. Малювати я не вмів, і мені потрібен був матеріал для роботи. Захоплення самою фотографією дуже швидко взяло гору.
З яким апаратом Ви почали працювати?
Це був «Фуджі» s602z – «компакт бридж».
Розкажіть щось цікаве з Вашого початкового періоду.
Все починалося потроху. Спочатку я ходив сам вулицями зі своїм апаратом і «полював» на хороші кадри. Потихеньку вимальовувався мій особистий погляд. Потім були перші аматорські виставки, перші публікації. У 2005 році мене опублікували на фотосторінці LECTEUR DU MONDE 2. У 2007 році я брав участь у форумі молодих фотографів в Ірландії і був прийнятий у агентство Young Photographers United. Важливим для мене став 2009 рік, коли Asia Europe Foundation видла альбом, де мої роботи були вміщені поруч з роботами 17 інших фотографів. Калька знімків Sleeping Beauties були виставлені в у Національній художній галереї Малайзії в Куала-Лумпурі.
Хто з фотографів найбільше надихає Вас?