Театральне мистецтво завжди підживлювалось досягненнями технічного прогресу. Наприклад, трансформації, що відбулися в освітленні, від газового до електричного, істотно змінили процес постановки. Подібні  зміни відбуваються й зараз завдяки комп'ютерним та цифровим технологіям.

Значні зміни у засобах, що використовуються при постановках, викликають питання про функції новітніх технологій та їх  внесок, а також залучають до роздумів шодо еволюції акторської гри й, особливо, ролі режисера.

Саме на ці питання дасть відповіді Беатріс Пікон-Вaлeн – театрознавець, директор науково-дослідної лабораторії театрального мистецтва Національного центру наукових досліджень (CNRS), та редактор серій у видавництвах CNRS та Age d'Homme, під час конференції, організованої Національним центром театрального мистецтва ім. Леся Курбаса.

Адреса: Національний центр театрального мистецтва ім. Леся Курбаса, (вул. Володимирська, 23-в)

Вхід вільний

Из досье журнала "Стена"

Беатрис-Пикон Валлен известна как исследователь творчества Арианы Мнушкин и Театра дю Солей Беатрис Пикон-Валлен.
Театр дю Солей (Театр Солнца), основанный в 1964 году и до сих пор ведомый его создательницей Арианой Мнушкин, — живая легенда французской сцены. Предложенная Мнушкин идея коллективного существования уникальна для французского театра, где понятие «труппы» в значительной мере стерлось.
Театр дю Солей не переставал обновляться, однако сохранил неизменными принципы совместной работы, не имеющие аналогов во Франции.