Кінокомпанія Walt Disney Co. у цьому фінансовому році розраховує заробити на онлайновому контенті мільярд доларів, що значно більше запланованого прибутку 2007 року. Про це вчора повідомив виконавчий директор компанії Роберт Айгер (Robert Iger). Передають Новости США.
Директор повідав аналітикам на 21-ій конференції Bear Stearns` Annual Media Conference, що Disney проводила агресивну політику з розповсюдження в Інтернеті своєї продукції. Логіка проста: «Якщо нас там не буде, люди почнуть купувати чийсь продукт».
Кінокомпанія отримує прибутки від реалізації реклами на різних сайтах, зокрема під час трансляції на ABC.com хітів мережі ABC, таких як серіали «Загублені» (Lost) та «Анатомія Грей» (Grey`s Anatomy), підписки на online-ігри, продажів фільмів і музики, а також Інтернет-комерції. Послуги online-ресурсів коштують менше 3% від прибутку компанії.
У червні минулого року діснеєвські аналітики планували заробити $700 млн. Дійсний Інтернет-прибуток за підсумками фінансового року склав $4,7 млрд. за загального прибутку $35,5 млрд.

